Sivut

torstai 10. maaliskuuta 2016

Älä aikuistu! Kerrassaan erinomainen Aku-mainos


Perinteinen printtimedia on kuolemassa, sanotaan, ja sisältö on siirtymässä yhä enenevissä määrin digitaaliseen suuntaan. Tämän suuntauksen voi havaita hyvin markkinoinnissa, sillä videomainonta on viime vuosina tehnyt vahvasti tuloaan ja monet mainoskampanjat ovatkin muodostuneet viraaleiksi ilmiöiksi.

Aku Ankka ei perinteisesti ole ollut Suomessa ihan ykkösenä mainoskampanjoiden vaikuttavuutta mitattaessa, mutta näinköhän oltaisiin Ankan toimituksessa havaittu, kuinka mielettömän hieno työkalu videomainonta on. Ankan ja pojan tarina- nimellä kulkeva mainosvideo on nimittäin todella kova suoritus! Erittäin hienosti toteutettu ja vaikuttava video. Mainos on koskettava ja sai päällimmäisenä mieleen ajatuksen, että MINÄ en ainakaan koskaan aikustu - ja Aku Ankan tilaus saa jatkua!

Tarkasta mainos tästä! Erittäin upeaa työtä, Aku Ankka! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti